بهترین میسلارواتر ها کدامند ؟
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

میسلار واتر یک پاک کننده آرایشی به شکل مایع با مولکول های کوچک میسل است. که به راحتی در آب حل می شوند و روغن را جذب می کنند. به این ترتیب چربی، آرایش، گرد و غبار و آلودگی روی پوست شما تنها با یک حرکت کوچک جذب آب میسلار شده و از پوست صورت پاک می شود. میسلار واتر زاییده فکر پاریسی ها بود. چون آب شهر خیلی گرم و بد بود. او از این محصول به عنوان جایگزین آب (مخصوصاً در مورد تمیز کردن پوست) استفاده کرد. اولین آب میسلار بسیار دشوار بود و باعث ایجاد جوش شد. ضعف این محصول به مرور زمان منجر به ایجاد با کیفیت ترین آب مایسلار شد تا اینکه امروزه بهترین میسلار واتر و پاک کننده موجود را در اختیار دارید. بهترین آب میسلار باید آلودگی، آرایش و چربی را به طور موثر و بدون استفاده از آب از بین ببرد. خفیف تر از داروهای مضر مانند الکل است. این محلول ترکیبی از آب، مقدار کمی گلیسیرین و مقدار کمی سورفکتانت است که به حذف گرد و غبار و آلودگی از روی پوست شما کمک می کند.

1. میسلارواتر سیمپل

میسلار واتر ساده حاوی میلیون‌ها میسل است که آرایش را می‌شوید و پوست شما را تا چهار ساعت مرطوب نگه می‌دارد. یکی از مهمترین موارد این است که فاقد عطر مصنوعی، مرطوب کننده شدید، سرشار از ویتامین B3، ویتامین C، آب تصفیه شده سه گانه و بدون مواد شیمیایی است. این را می توان بهترین میسلار واتر برای پوست های چرب و بهترین میسلار واتر برای پوست های خشک و بهترین میسلار واتر برای پوست های مختلط دانست. زیرا میسلار واتر ساده برای انواع پوست مناسب است.

بدون عطر مصنوعی
مرطوب کننده قوی
سرشار از ویتامین B3، ویتامین C و آب تصفیه شده سه گانه
هیچ دارویی وجود ندارد
مناسب برای انواع پوست
روش استفاده: مقداری ماده شوینده روی پنبه قرار دهید. پد پنبه ای را در اطراف صورت پاک کنید، نیازی به مالیدن پوست نیست. به آرامی اطراف چشم های بسته را بمالید. بعد از آن نیازی به شستشو نیست! از ورود به چشم خودداری کنید. اگر به چشم شما رفت، کاملا با آب بشویید.

2. میسلارواتر کامان

 میسلار واتر کامان یکی از بهترین میسلار آب های موجود در بازار است. استفاده از این میسلار واتر برای تمامی افراد با پوست خشک، نرمال و حساس امکان پذیر است و محصولات دیگری نیز وجود دارند که قدرت مورد نیاز برای پوست های چرب با آکنه یا پوست های خشک را دارند. کامان دارای داروهای موثر از جمله; آلوئه ورا، عصاره خیار، آلانتوئین، آب، اسید هیالورونیک، ویتامین E، ویتامین B5.

چربی پوست را تنظیم می کند
حذف ناخالصی ها
تنقلات
تعمیر
حاوی مواد مغذی برای پوست است
روش مصرف: مقدار کافی آب میسلار را روی پد پنبه ای یا پد پنبه ای بریزید و به آرامی روی پوست بمالید، نباید شسته شود.

3. میسلارواتر گارنیه

آب پاک کننده صورت میسلار گارنیه برای پاکسازی صورت، چشم و لب و همچنین پاکسازی پوست از آلودگی ها قابل استفاده است و یکی از بهترین مایسلار آب مصرف کنندگان است. این محصول فاقد چربی بوده و مورد تایید متخصصین پوست بوده و حتی برای پوست های حساس نیز مناسب است. به گزارش وب سایت Roge، صبح ها برای پاکسازی و لطافت پوست و شب ها برای پاک کردن آرایش و آلودگی ها از روی پوست می توانید از پاک کننده آرایش آب میسلار گارنیر استفاده کنید. لازم به ذکر است که این محصول فاقد عطر و روغن بوده و مناسب انواع پوست به خصوص پوست های حساس می باشد.

پاک کننده صورت، چشم و لب
پاک کننده های پوست
نرم کننده پوست
نیازی به شستشو نیست
مناسب برای انواع پوست به خصوص پوست های حساس

4. میسلارواتر دافی

میسلار واتر برای از بین بردن صورت، لب و چشم برای افرادی که پوست خشک، ظریف و حساس دارند مناسب است. ترکیبی از آلوئه ورا، عصاره خیار، آلانتوئین، آب، اسید هیالورونیک، ویتامین E و ویتامین B5 این محصول را به بهترین آب میسلار پیشنهادی ما تبدیل کرده است. خوب است بدانید که اسید هیالورونیک موجود در محصول به مرطوب شدن پوست شما کمک می کند.

پاک کننده آرایش، حتی آرایش ضد آب
بدون ایجاد خشکی و کشیدگی پوست
می توان از آن برای ایجاد چشم، لب و صورت استفاده کرد
حاوی اسید هیالورونیک است
نیازی به شستشو نیست
روش استفاده: لوسیون را روی پنبه بریزید و به آرامی ماساژ دهید، نباید شسته شود.

5. میسلار واتر نوتروژینا

پاک کننده آرایش نوتروژنا یکی از محبوب ترین آب های میسلار است. این محلول برای پاک کردن آرایش صورت و چشم ها طراحی شده است. این به عمق پوست نفوذ می کند و انواع آلودگی ها، چربی و آرایش را پاک می کند. نوتروژنا با فرمول بدون الکل خود باعث تحریک و قرمزی پوست نمی شود و رطوبت را حفظ می کند. با طراحی منحصر به فرد خود سخت ترین لوازم آرایش و ضد آب را نیز پاک می کند و باعث پخش شدن این محصولات روی صورت نمی شود. چون الکل ندارد از خشکی و التهاب پوست جلوگیری می کند.

نیازی به شستشو نیست
پاک کننده قوی
آرایش ضد آب را پاک می کند
بدون ایجاد خشکی
مناسب برای پوست های حساس
روش مصرف: ابتدا محصول را خوب تکان دهید. مقداری را روی یک پد تمیز بریزید. پد آغشته به محلول را به آرامی و با حرکات دایره ای روی پوست خود حرکت دهید و این کار را تا زمانی که تمیز شود تکرار کنید. برای پاک کردن چشم‌ها، پد را برای چند ثانیه روی چشم‌های بسته نگه دارید و سپس به آرامی پاک کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: